ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημήτρης Κοντολάζος: Γιατί δεν πήγε στον γάμο της κόρης του και τι είπε για εκείνη

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση ΙΟΥΝ 25, 2026

Δημήτρης Κοντολάζος: Γιατί δεν πήγε στον γάμο της κόρης του και τι είπε για εκείνη
Happy Day
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Δημήτρης Κοντολάζος μίλησε ανοιχτά για την απουσία του από τον γάμο της κόρης του Άντζυ, τονίζοντας πως δεν τον κάλεσε, αλλά εξακολουθεί να την αγαπά και της εύχεται καλή ζωή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο τραγουδιστής Δημήτρης Κοντολάζος μίλησε με ειλικρίνεια για ένα από τα πιο προσωπικά κεφάλαια της ζωής του, αποκαλύπτοντας τον λόγο για τον οποίο δεν παραβρέθηκε στον γάμο της κόρης του. Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στην εκπομπή Happy Day και προβλήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου.

Μεταξύ άλλων, ο καλλιτέχνης αναφέρθηκε στα 36 χρόνια κοινής πορείας με τη σύζυγό του Καρολίνα, αλλά και στη σχέση του με την κόρη του Άντζυ, της οποίας ο γάμος πραγματοποιήθηκε το 2023.

«Δεν με κάλεσε, γι' αυτό και δεν πήγα»

Ο Δημήτρης Κοντολάζος εξήγησε με απλά λόγια την απουσία του: «Η κόρη μου, Άντζυ δεν με κάλεσε στον γάμο, γι' αυτό και δεν πήγα». Παρά την απόσταση που έχει δημιουργηθεί μεταξύ τους, ο τραγουδιστής τόνισε ότι δεν κρατά κακία και συνεχίζει να αγαπά το παιδί του.

«Εγώ τους αγαπάω όλους, έχω σταθεί και στέκομαι δίπλα σε όλους. Καλή ζωή να έχουν», είπε χαρακτηριστικά, στέλνοντας έτσι δημόσια τις ευχές του στο νέο ζευγάρι.

«Το αίμα νερό δεν γίνεται»

Ο Κοντολάζος δεν άφησε αμφιβολία για τα συναισθήματά του απέναντι στην κόρη του, επικαλούμενος τη δύναμη του οικογενειακού δεσμού: «Το αίμα νερό δεν γίνεται. Το παιδί σου, είναι παιδί σου».

Παράλληλα, μίλησε με θερμά λόγια για τη σύζυγό του Καρολίνα, αποδίδοντας τη μακροζωία του γάμου τους στην αμοιβαία κατανόηση: «Ο γάμος αυτός κρατιέται τόσα χρόνια με κατανόηση».



Στη συνέχεια, ο τραγουδιστής στάθηκε στη σχέση που είχε στο παρελθόν με την Ελένη Μενεγάκη, η οποία έχει βαφτίσει τη μικρότερη κόρη του, Σοφία. Ο Δημήτρης Κοντολάζος παραδέχτηκε πως σήμερα η οικογένεια δεν έχει επαφές με την παρουσιάστρια, εκφράζοντας το παράπονό του κυρίως για το γεγονός ότι, όπως είπε, η Ελένη Μενεγάκη δεν έχει επικοινωνήσει με τη βαφτιστήρα της.

Όπως δήλωσε: «
Η Ελένη Μενεγάκη έχει βαφτίσει τη μικρή μου κόρη, Σοφία. Κάναμε προσπάθειες να επανασυνδεθούμε αλλά κάθε μέρα, είναι άλλη μέρα. Οι άνθρωποι αλλάζουν. Τι ψάχνεις τώρα; Με την Ελένη κάναμε πολλή παρέα. Δεν με νοιάζει για εμένα και την Καρολίνα, αλλά στη Σοφία έπρεπε να κάνει ένα τηλέφωνο, να της πει να τη δει, να δει πώς μεγάλωσε, τι έκανε. Δεν νοιάστηκε, δεν πειράζει. Εκείνη επέμενε να τη βαφτίσει. Δεν άλλαξε τίποτα, απλά σιγά σιγά απομακρυνθήκαμε, έφυγε από εδώ που έμενε. Ίσως δεν πιάνουν τα τηλέφωνα, είμαστε μακριά».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
× ArionRadio.com
LIVE ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SOCIAL MEDIA
Nextweb